Hyppää pääsisältöön
Mediatiedote,

Päivitäthän tuntemistietosi

Oma Säästöpankin konttori

Lainsäädäntö velvoittaa pankit tunnistamaan ja tuntemaan asiakkaansa.

Hyvä asiakkaamme,

Lainsäädäntö velvoittaa pankit tunnistamaan ja tuntemaan asiakkaansa. Pankki ei voi avata tai jatkaa asiakassuhdetta ilman riittäviä ja ajantasaisia tietoja asiakkaasta. Käythän tarkistamassa tietojesi ajantasaisuuden verkkopankistasi. Tietosi löydät verkkopankkisi yläreunasta nimesi vierestä rattaan kohdasta klikkaamalla "Omat yhteystiedot" . Tarkistaminen vie vain muutaman minuutin aikaasi.

Pankilla tulee olla asiakkaan henkilötietojen lisäksi riittävät tiedot asiakkaan arvioidusta maksuliikenteestä, taloudellisesta asemasta, asioinnista ja palvelujen käyttötarkoituksesta.  Asiakkaana sinulla on velvollisuus päivittää asiakastietosi ja antaa pankille edellä mainitut tiedot niitä kysyttäessä. Näin voimme palvella sinua luotettavasti ja turvallisesti.

Kiitos jo etukäteen tietojen tarkastamisesta!

Lisätietoja tietojen päivittämisestä täällä.

Ajankohtaista

Lue lisää aiheesta Ystävänpäivän makkaratarjoilu Tampereen keskustorilla
OmaSp:n asiantuntija ulkona konttorin edustalla
Tapahtuma

Ystävänpäivän makkaratarjoilu Tampereen keskustorilla

Lue lisää

Lue lisää aiheesta OmaSp avasi 48:nnen konttorin Vantaan Tikkurilaan
Kuvassa yhdeksän Vantaan konttorin henkilökuntaa
Mediatiedote

OmaSp avasi 48:nnen konttorin Vantaan Tikkurilaan

Lue lisää

Lue lisää aiheesta OmaSp jatkaa Suomen Yrittäjien pääyhteistyökumppanina
OmaSp logo viherseinällä
Mediatiedote

OmaSp jatkaa Suomen Yrittäjien pääyhteistyökumppanina

Lue lisää

Henkilöasiakas