Hyppää pääsisältöön

Pankin vaihtaminen - toimi näin

Hienoa, että olet kiinnostunut asiakkuudesta OmaSp:ssä! Lue alta, kuinka pankin vaihtaminen toteutuu käytännössä. Vaihtaminen on helppoa ja autamme sinua mielellämme asiointisi siirtämisessä.

1. Ota yhteyttä
2. Tapaaminen verkossa tai pankissa
3. Asiakkuuden siirtäminen

1.  Ota yhteyttä

Kun harkitset pankin vaihtoa, ensiaskel on ottaa meihin yhteyttä. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, varata ajan tapaamiseen tai olla yhteydessä suoraan lähimmän konttorisi asiantuntijoihin. 

Vaihtaminen on helppoa myös laina-asiakkaille. Käytännössä lainan siirto pankista toiseen tapahtuu niin, että vanhan pankin laina maksetaan pois OmaSp:n myöntämällä lainalla. 

Varaa aikakonttorit ja yhteystiedot

2. Tapaaminen verkossa tai pankissa

Voimme tavata joko verkossa tai konttorissa paikan päällä. Tapaamisessa asiantuntijamme käy kanssasi läpi talouteesi liittyviä asioita, minkä pohjalta hän kykenee antamaan sinulle yksilöllisen ehdotuksen sopivista pankkipalveluista.

OmaSp:ssä henkilökohtainen palvelu kuuluu kaikille. Meiltä saat oman tutun asiantuntijan, jonka tehtävänä on tuntea sinut ja asiasi. Tavoitat hänet jatkossa suorasta puhelinnumerosta, turvallisesti digikanavista tai konttorista paikan päältä.

Yhteydenottopyyntö020 764 0600

3. Asiakkuuden siirtäminen

Kun olet hyväksynyt tarjouksemme, hoidamme kaikki pankin vaihtoon liiittyvät käytännön järjestelyt puolestasi: uudet tilit, kortit, lainojen siirrot, maksut, säästöt ja vanhojen pankkipalveluiden lopettamisen. Teemme vaihdosta sinulle helppoa ja mutkatonta.

Olemme koonneet sinulle muistilistan pankinvaihtoon liittyvistä asioista, jotta saisit asiakkuudestasi OmaSp:ssä heti kaiken irti. Oma asiantuntijasi sekä asiakaspalvelumme auttavat sinua toki myös mielellään.

Uuden asiakkaan muistilistaVaraa aika

Lue lisää