Hyppää pääsisältöön
Oma Säästöpankin asiakas

Lähellä ja läsnä asiakasta

Haluamme olla lähellä ja läsnä. Henkilökohtainen asiakaspalvelu ja asiakastyytyväisyys ovat meille tärkeitä asioita.

Henkilökohtainen asiakaspalvelu

Olemme läsnä asiakkaidemme arjessa 45 konttorissa ympäri Suomen, minkä lisäksi palvelemme asiakkaitamme digitaalisten palveluiden kautta olivatpa asiakkaamme missä päin maailmaa tahansa. 

Laaja konttoriverkosto ja kattavat digitaaliset palvelut mahdollistavat sen, että palvelumme ovat helposti ja henkilökohtaisesti saavutettavissa asiakkaan valitsemalla tavalla. 

Jokainen konttorimme on pankin keulakuva omalla alueellaan. Olemme vahvistaneet asemaamme keskeisissä kasvukeskuksissa strategiamme mukaisesti viime vuosien aikana. Laajan konttoriverkoston avulla tunnemme paikalliset markkinat, minkä lisäksi meillä on vahva luottamus ja tuntemus asiakaskunnistamme. 

Kattavat digipalvelut

Asiakaspalvelun joustavan saatavuuden varmistamiseksi kehitämme jatkuvasti myös digitaalisia kanaviamme. Käytössämme on verkkopankin lisäksi OmaMobiili ja OmaVahvistus, digitaalinen asuntokauppa sekä verkkoneuvottelut. Näiden palveluiden avulla haluamme varmistaa, että asiakkaat voivat hoitaa kaikki pankkiasiat älypuhelimella, tabletilla tai tietokoneella yhdessä oman asiantuntijan kanssa paikasta riippumatta.

Oma Säästöpankin asiantuntija

Oma asiantuntija jokaiselle

Tarjoamme vähittäispankkipalveluita kotitalouksille, taloyhtiöille, pk-yrityksille sekä maa- ja metsätalousyrittäjille. Jokaiselle asiakkaallemme on tarjolla oma henkilökohtainen asiantuntija, ja palvelemme asiakkaita myös tarpeen mukaan arki-iltaisin ja lauantaisin. Sama henkilökohtainen asiantuntija voi palvella sekä yksityisissä pankkitarpeissa että yrityksen raha-asioissa. 

Tyytyväiset asiakkaat

Jatkuva asiakaskokemuksen parantaminen on meille sydämen asia. Tavoitteenamme on saavuttaa vuosittain toimialan korkein arvosana niin asiakastyytyväisyydessä kuin asiakaspalvelussa. Vuoden 2023 lopussa toteutetun Parasta palvelua -tutkimuksen mukaan meillä on erittäin korkea asiakastyytyväisyys. Tutkimukseen osallistuneiden asiakkaiden määrä kasvoi edellisestä vuodesta. 

Yrittäjät ja heidän yrityksensä edustavat merkittävää osaa kasvavasta asiakaakunnastamme. Autamme yritysasiakkaitamme kaikissa käytännön raha-asioissa ja rahoitustarpeissa. Meiltä saa myös vinkkejä yrityksen perustamiseen ja liiketoimintasuunnitelman laadintaan.

Tavoitteemme vuoteen 2026

Asiakkaiden tyytyväisyys palveluihimme 

  • Käymme läpi kaikki palvelumme ja poistamme tarpeettomat 
  • Palveluidemme saavutettavuus arvioidaan vuosittaisessa kyselyssä arvosanalla 4,3/5 
  • Tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön arvioidaan vuosittaisessa kyselyssä arvosanalla 4,7/5 
  • Asiakastyytyväisyyskyselyn kokonaisarvosana tyytyväisyydestä pankin toimintaan on vähintään 4,3/5

 

Katso myös

    Henkilöasiakas