Hyppää pääsisältöön
OmaSp:n asiantuntija Leo

Meidän OmaSp

Olemme lähellä ja läsnä niin asiakkaidemme kuin henkilöstömmekin arjessa ja unelmissa.

Lähellä ja läsnä

OmaSp:n keskeisenä ajatuksena on olla lähellä ja läsnä asiakasta niin konttoreissa kuin digikanavissa. Palvelemme asiakkaitamme laajoin aukioloajoin konttoreissamme ympäri Suomen. Kattavissa digipalveluissamme asiakas voi hoitaa pankkiasioitaan silloin kun hänelle parhaiten sopii. Meillä asiakas voi aidosti valita, miten hän pankkiasioitaan hoitaa. OmaSp:ssä asiakkaalla on myös aina oma asiantuntija, joka tukee asiakasta omassa taloudenhallinnassaan ja sen kehittämisessä.  

Kattavat palvelut henkilö- ja yritysasiakkaille

Pankkimme palveluihin kuuluvat kattavat päivittäispalvelun-, säästämisen ja sijoittamisen- sekä rahoituksen ratkaisut henkilö- ja yritysasiakkaillemme. Tarjoamme asiakkaillemme myös varainhoidon palveluita sekä autamme perintö- ja perheoikeudellisissa asioissa. 

Yritysasiakkaillemme tarjoamme lisäksi kattavat maksuliikennepalvelut. Olemme myös täydentäneet omaa palvelutarjontaamme yhteistyöyritysten tuottamilla palveluilla. Meillä henkilökohtaiset sekä yrityksen raha-asiat hoituvat saman yhteyshenkilön kanssa. 

Toimintatapamme perustuu tehokkaaseen ja matalaan organisaatiorakenteeseen, jonka keskeisiä tunnusmerkkejä ovat joustavuus, ripeä päätöksentekokyky sekä toimiva yhteistyö eri toimintojen kesken. Meille erinomainen asiakaskokemus ja timanttinen henkilöstökokemus ovat sydämen asioita.

Vastuullisuus on arjen tekoja

Vastuullisuus on yksi Oma Säästöpankki Oyj:n peruspilareista. Se on liiketoimintamme keskiössä ja merkittävässä osassa toimintamme tulevaisuutta. Olemme määritelleet meille kolme tärkeintä vastuullisuusteemaa – olemme lähellä ja läsnä ihmistä, edistämme yhteistä hyvinvointia sekä edistämme kestävää kehitystä.

Lue lisää vastuullisuudestamme

Katso myös

    • 4,5

      Henkilöstön kokonaistyytyväisyys

      Henkilöstömme kokonaistyytyväisyys oli viime henkilöstökyselyssä ennätyksellinen 4,5/5.

      Henkilöstökysely 2023

    • 4,6

      Esihenkilötyö

      Henkilöstömme tyytyväisyys esihenkilötyöhön oli viime henkilöstökyselyssä 4,6/5.

      Henkilöstökysely 2023

    • 4,7

      OmaSp muutoksessa

      Henkilöstömme sitoutuminen muutokseen ja arvio OmaSp:n mahdollisuuksista menestyä oli 4,7/5 viime henkilöstökyselyssä.

      Henkilöstökysely 2023

    • 4,5

      Oma työ

      Henkilöstömme tyytyväisyys omaan työhön oli viime henkilöstökyselyssä 4,5/5.

      Henkilöstökysely 2023

    • Vastuullinen työpaikka

      Olemme osa Oikotien Vastuullinen työpaikka ja Vastuullinen Kesäduuni -kampanjoita ja sitoudumme noudattamaan vastuullisen työpaikan perusperiaatteita kaikessa toiminnassamme. Vastuullisuus rakentuu Oma Säästöpankissa päivittäisen tekemisen ja päätöksenteon ympärille ja on koko työyhteisön asia. Vastuullinen työntekijä toimii yhdessä sovittujen periaatteiden mukaisesti.

      Henkilöasiakas