Tavoitteena toimialan korkein asiakastyytyväisyys
Tavoittelemme ensiluokkaista asiakaspalvelukokemusta
- keskittymällä keskeisiin asiakkaiden tarpeiden mukaan kehitettyihin ja heille lisäarvoa tuottaviin pankkipalveluihin
- tuntemalla asiakkaamme hyvin ja reagoimalla nopeasti asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin
- olemalla hyvin saavutettavissa edistyksellisten digitaalisten palvelukanavien ja laajan konttoriverkoston kautta
Haemme kannattavaa kasvua
OmaSp uskoo, että erinomainen asiakaspalvelu vauhdittaa kasvua. Strategiamme mukaisesti keskitymme hintakilpailun sijaan erinomaiseen asiakaspalveluun sekä palveluiden hyvään ja nopeaan saavutettavuuteen toimimalla lähellä ja läsnä digitaalisissa ja fyysisissä palvelukanavissamme. Korkea asiakastyytyväisyys ja suositteluaste parantavat palveluiden lisämyyntiä, asiakkaiden lojaliteettia ja vähentää asiakasvaihtuvuutta.
Strategiamme mukaisesti
- luomme asiakkaillemme ammattitaitoisella palvelulla arvoa pitkällä aikavälillä
- koko organisaatiomme osallistuu uusasiakashankintaan tuomalla proaktiivisesti esiin hyvän ja osaavan asiakaspalvelun edut
- tavoittelemme kasvua vain, kun se pystytään toteuttamaan kannattavasti ja ottamatta liiallisia riskejä
- toteutamme kasvustrategiaa huolehtimalla asiakassuhteiden kannattavuudesta, tehokkaalla toiminnalla, pitämällä jälleenrahoituksen kustannukset matalana, tehokkaalla riskienhallinnalla sekä korkealla vakavaraisuudella ja maksukyvyllä
- tehokas ja matala hallinto-organisaatio pitää hallinnon kulut matalina
OmaSp:n strategia sisältää myös vahvat investoinnit digikanaviin: palveluja automatisoidaan kustannusten alentamiseksi asiakaspalvelukokemusta vaarantamatta.