OmaSp avaa uudistuneen ja esteettömän konttorin Mikkelin ydinkeskustaan 1.10.2024

OmaSp:n Mikkelin uusi konttori

Mikkelin konttori muuttaa uusiin tiloihin Mikonkatu 6:een tiistaina 1.10. Muuton vuoksi konttori on suljettu maanantaina 30.9.

Vuonna 2016 valmistuneen rakennuksen asiakastilat on remontoitu vastaamaan OmaSp:n ainutlaatuista palvelumallia. Lisäneliötä konttorissa on peräti sata Hallituskadulla aiemmin sijainneeseen konttoriin verrattuna. Avajaispäivää vietetään työn merkeissä ja virallisia avajaisia juhlitaan myöhemmin tänä vuonna.

Konttorin remontissa on huomioitu asiakkaiden ja henkilökunnan viihtyvyys. Asiakastilojen keskiössä on infopiste, jossa asiakas voi hoitaa arjen raha-asioitaan. Neuvotteluhuoneet mahdollistavat rauhallisen ja yksityisen tapaamisen oman asiantuntijan kanssa. – Tutut asiantuntijat palvelevat henkilö- ja yritysasiakkaita, kuten ennenkin, lupaa konttorinjohtaja Anne Falck. – Ovemme ovat avoinna nykyisille ja uusille asiakkaille joka arkipäivä ilman ajanvarausta.

Konttorin avarat tilat soveltuvat erinomaisesti myös erilaisten kokousten ja tapahtumien järjestämiseen, joita on Falckin mukaan luvassa tulevaisuudessa. – Voimme lisäksi tarjota tilojamme yritysasiakkaidemme kokoustarpeisiin, Falck lisää.

OmaSp panostaa saavutettavuuteen

OmaSp panostaa erinomaiseen saavutettavuuteen ylläpitämällä ja avaamalla kivijalkakonttoreita keskeisille paikoille eri puolille Suomea. – Monet asiakkaamme suosivat kasvokkain tapahtuvaa vuorovaikutusta, minkä lisäksi kattavat digikanavat ovat asiakkaidemme ulottuvilla ympäri vuorokauden. Täällä Mikkelissä tilamme ovat lisäksi esteettömät ja sijaitsevat yhdessä tasossa. Myös keskustan pysäköintipaikkoja on hyvin tarjolla autoileville asiakkaillemme, päättää Falck.

Lisätietoja:

Anne Falck, konttorinjohtaja, p.040 485 3687, anne.falckatomasp.fi (anne[dot]falck[at]omasp[dot]fi)
Katri Rahikainen, aluejohtaja, p. 040 485 6800, katri.rahikainenatomasp.fi (katri[dot]rahikainen[at]omasp[dot]fi)
Minna Sillanpää, viestintäjohtaja, p. 050 66 592, minna.sillanpaaatomasp.fi (minna[dot]sillanpaa[at]omasp[dot]fi)