Hyppää pääsisältöön
Mediatiedote,

Asiakaskysely julkaistu - Asiakkaidemme tyytyväisyys pysynyt korkealla tasolla

Pankin asiantuntijat kurkistavat vihreästä sydämestä.

Selvitämme asiakkaidemme näkemyksiä toiminnastamme ja palveluistamme vuosittaisessa Parasta palvelua -kyselyssä.

Asiakastyytyväisyys on  keskeisimpiä onnistumisen mittareitamme. Saamamme asiakaspalautteen perusteella pystymme yhä paremmin vastaamaan asiakkaidemme toiveisiin ja odotuksiin.

Vuoden 2024 Parasta palvelua -kyselyn toteutti Balentor Oy nettikyselynä 28.10.-17.11.2024. Vastauksia saimme ennätykselliset 13 432 eri puolelta Suomea. Tulokset osoittivat, että asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä palveluihimme sekä erityisesti henkilökohtaiseen palveluun. Henkilö- ja yritysasiakkaiden tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön on pysynyt korkealla tasolla, 4,6 asteikolla 1-5. Kokonaisarvosanaksi palvelumme sai kokonaisarvosanan 4,2/5.

Vastaajista 90 prosenttia koki palautteen antamisen helpoksi. Asiakkaille tärkeimmät vastuullisuusnäkökulmat ovat palveluiden saatavuus digikanavissa ja konttoreissa, asiakkaan hyvinvointi ja turvallisuus sekä palveluiden jatkuvuus.

Kyselyyn vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvoimme 2 000 euron palkinnon, josta voittaja sai omaan käyttöönsä puolet. Palkintosumman toisen puoliskon voittaja lahjoittaa valitsemalleen vastuullisesti Suomessa toimivalle rekisteröidylle taholle. Arvonnan voittaja, Virpi Mäkelä lahjoitti 1000 euroa vanhusten diakoniatyöhön Turun helluntaiseurakunnan toteuttamana.

Lämmin kiitos kaikille kyselyymme vastanneille.

 

Henkilöasiakas