Hyppää pääsisältöön
Asiantuntijamme pankin kassalla.

Sydämellisesti tervetuloa asiakkaaksemme

Saamme kohta toivottaa teidät virallisesti asiakkaaksemme.

Asiakkuuden siirto vaikuttaa pankkipalveluihin jonkin verran ja siirtoviikonloppuna 30.8.-1.9. palveluissa on käyttökatkoja seuraavasti:

Verkkopankki

Handelsbankenin verkkopankissa maksujen muodostaminen estyy pe 30.8. klo 19 alkaen, muuten voitte käyttää verkkopankkia la 31.8. klo 04 saakka. Käyttökatkon arvioidaan kestävän la 31.8. klo 18 saakka.

Pankkikortti

Handelsbankenin korttia voi käyttää normaalisti pe 30.8. klo 24 saakka, jonka jälkeen asiakkuuden siirtoon liittyvät tekniset toimenpiteet aiheuttavat käyttökatkon, jonka arvioidaan kestävän la 31.8. klo 22 saakka. Suosittelemme varaamaan etukäteen käteistä rahaa riittävästi. Uusi OmaSp:n pankkikortti toimii käyttökatkon päättymisen jälkeen normaalisti.

Tiedottaminen

Pidämme sinut ajan tasalla käyttökatkon etenemisestä tekstiviesteillä puhelinnumeroon, joka pankilla on kortinhaltijan yhteystiedoissa.

Asiakaspalvelumme auttaa laajennetuin aukioloajoin numerossa 020 764 0600 ja chatissa 
lauantaina 31.8. klo 8–20  
sunnuntaina 1.9. klo 8–20 sekä 
lauantaina 7.9. klo 10–18 
sunnuntaina 8.9. klo 10–16

Konttoreiden aukioloajat

Autamme ja neuvomme myös seuraavissa konttoreissamme sunnuntaina 1.9. klo 10-15. Tervetuloa!
Espoo, Helsinki, Hämeenlinna, Joensuu (poikkeuksellisesti klo 12-15), Jyväskylä, Kotka, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Riihimäki, Seinäjoki keskusta, Tampere keskusta ja Lielahti ja Turku.

Konttorit ja yhteystiedot

Tärkeää

Tarkistathan, että sinulla on tallessa
• verkkopankin käyttäjätunnus ja salasana
• avaintunnuslukukortti sekä
• tekstiviestin lisävahvistus

Tarvitset tunnuksia OmaVahvistus-sovelluksen avaamiseen. Tarvittaessa saat ne lähimmästä Handelsbankenin
konttorista. Jos olet unohtanut salasanan, voit ottaa lukkiutuneiden Verkkopankkitunnusten avaus -palvelun
käyttöön ennen asiakkuuden siirtoa Handelsbankenin verkkopankissa käyttämällä tunnistussovellusta.

  • 4,7/5*

    Henkilöasiakkaiden tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön

    "Henkilökohtainen palvelu erottaa OmaSp:n edukseen muista pankeista. Voin soittaa omalle yhteyshenkilölleni eikä tarvitse soittaa mihinkään valtakunnalliseen numeroon."

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

  • 4,3/5*

    Kokonaisarvosana OmaSp:n palvelulle

    ”Ihan paras. En ole mistään muusta pankista saanut näin henkilökohtaista ja laadukasta palvelua. Pankista lähtiessä tai asioidessa tulee hyvä mieli ja tunne, että asioista välitetään.”

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

  • 4,7/5*

    Henkilöasiakkaiden tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön

    "Hyvä ja palveluhenkinen. Luo turvallisen mielen, kun tietää, että apu on lähellä ja helposti saatavissa. Asiointikokemukset ovat myös aina erinomaiset."

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

  • 4,3/5*

    Kokonaisarvosana OmaSp:n palvelulle

    ”Hyvä, turvallinen ja juuri oikea minulle ja tunnen että minut ja asiani huomioidaan siellä loistavasti.”

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

    Ajankohtaista

    Lue lisää aiheesta Paavo Nurmi MiniMarathon by OmaSp Turun kauppatorilla perjantaina 16.8.
    Lapset ja taustalla Norppa
    Tapahtuma

    Paavo Nurmi MiniMarathon by OmaSp Turun kauppatorilla perjantaina 16.8.

    Lue lisää

    Lue lisää aiheesta Plussa-ominaisuus liitettäväksi OmaSp:n kortteihin
    OmaSp:n Visa Credit/Debit -kortti Plussa-ominaisuudella.
    Mediatiedote

    Plussa-ominaisuus liitettäväksi OmaSp:n kortteihin

    Lue lisää

    Lue lisää aiheesta OmaSportti -yleisurheilukisat Joroisissa
    Lapset ja Norppa urheilukentällä
    Tapahtuma

    OmaSportti -yleisurheilukisat Joroisissa

    Lue lisää

    Henkilöasiakas