Hyppää pääsisältöön
Mediatiedote,

Oma Säästöpankin täyden palvelun konttori avaa ovensa Lahdessa

Oma Säästöpankin konttori

Oma Säästöpankin täysin remontoitu 300 m2 konttori avaa ovensa asiakkaille Lahdessa tänään.

Täyden palvelun pankissa palvelee 6 henkilöä ja se sijaitsee osoitteessa Aleksanterinkatu 6. Lahden konttorin myötä Oma Säästöpankin konttoriverkoston määrä on 37.

”Lahti on elinvoimainen ja hyvä talousalue. Olemme toimineet kaupungissa alkuvuoden ja vastaanotto on ollut tervetullut. Nyt vihdoin pääsemme palvelemaan asiakkaita kunnolla, kun useamman kuukauden kestänyt remontti on valmiina”, kertoo konttorinjohtaja Hanna-Mari Forström innostuneena.

”Toimimme myös Lahdessa arvojemme mukaisesti. Haluamme olla aidosti paikallinen pankki, joka tarjoaa asiakkailleen nopeaa reagointia ja päätöksentekoa. Toteutamme Lahdessakin liikkuvaa pankkityötä, joka tarkoittaa joustavaa palveluaikaa”, kiteyttää aluejohtaja Jussi Pohto näkemyksiään.

Lahden konttorin avaaminen jatkaa Oma Säästöpankin kasvun tarinaa. Pankkihan julkisti viime viikolla liiketoimintakaupan, jolla S-Pankki Oy ja Oma Säästöpankki Oyj sopivat S-Pankin pk-yritys- sekä maa- ja metsätalousliiketoiminnan siirtymisestä Oma Säästöpankki Oyj:lle 1.12.2017 alkaen.

Lisätietoja antavat:
 

  • aluejohtaja Jussi Pohto, puh. 020 758 2674,  jussi.pohtoatomasp.fi
  • konttorinjohtaja Hanna-Mari Forsström, puh. 040 5597558, hanna-mari.forstromatomasp.fi
  • viestintäjohtaja Minna Sillanpää, puh. 050 66592, minna.sillanpaaatomasp.fi 

Ajankohtaista

Lue lisää aiheesta Vinkkejä turvalliseen pankkiasiointiin kesällä
OmaSp:n asiantuntija Maija Jormanainen kortit kädessä
OmaStoori

Vinkkejä turvalliseen pankkiasiointiin kesällä

Lue lisää

Lue lisää aiheesta OmaSp urheiluhuippujen taustajoukoissa
Keilailija Luukas Väänänen käymässä Joensuun konttorilla.
OmaStoori

OmaSp urheiluhuippujen taustajoukoissa

Lue lisää

Lue lisää aiheesta Käteispalveluiden saatavuus heikentynyt– OmaSp vastaa asiakkaiden tarpeisiin
Pankin asiantuntija palvelee asiakasta kassalla.
OmaStoori

Käteispalveluiden saatavuus heikentynyt– OmaSp vastaa asiakkaiden tarpeisiin

Lue lisää

Henkilöasiakas