Hoppa till huvudinnehåll
Oma Säästöpankin asiantuntija

En bank med öppna dörrar?

Det har vi, varje vardag. Välkommen.

Service vid bankens kassa? Det fixar vi.

Alla våra kontor har omfattande kassatjänster. Vid kassan kan du göra uttag och insättningar av kontanter, betala räkningar och göra kontoöverföringar. Vår kassatjänst betjänar dig varje vardag utan tidsbokning. När du uträttar ärenden i våra kontor måste du ha användarrättighet till företagets konton. Kom ihåg att ta med dig ett giltigt identitetsbevis.

Förstklassig service ligger oss nära om hjärtat, vilket syns i hela verksamheten. Som kund hos oss kan du själv välja i vilka kanaler du vill sköta dina bankärenden. Valet är ditt. På riktigt. Vårt breda kontorsnätverk och kontorens långa öppettider ger möjlighet att sköta bankärenden smidigt även på plats. Du får alltid personlig betjäning av oss oberoende av kanal. Se närmare på våra kontor och deras öppettider.

Kontor och kontaktuppgifter

Fungerande kontanthantering

Kontanthanteringen är en viktig del av vardagen för företag som tar emot kontanter. Vi vill göra detta så enkelt och flexibelt som möjligt för ditt företag: Vi erbjuder olika alternativ för ditt företags hantering av kontanter. Till exempel har alla våra företagskunder tillgång till TalletusOtto, en automat där du kan sätta in pengar direkt på företagets konto när som helst på dygnet. Du är inte bunden till kontorets öppettider, och de insatta pengarna syns genast på företagets konto.

Vi hjälper dig gärna att hitta de metoder för kontanthantering som passar just ditt företag. Kontakta ditt närmaste kontor eller boka tid.

Boka tid

Katso myös

    Privatkund